10 november 2011

Kontaktannons: Nörd sökes!

Vi har varit helt värdelösa på att uppdatera och det vet vi om, därför har vi diskuterat lite och tänkt att det vore nog bäst att ta in en till skribent… frågan är bara vem!
Någon som känner att de hinner slänga upp något inlägg i månaden (våra krav är låga; vi kan inte ställa högre krav än vad vi har på oss själva), som är schysst på att skriva och känner sig engagerad nog att orka vara lite geeks-uppdaterad. Eftersom den här bloggen är menad först och främst som en serietidnings-blogg, så är det ju såklart en serie-geek vi söker efter, men om du skulle ha några andra värdefulla områden täckta; som spel, film eller vad som helst som kan tänkas beröra den populär-kulturella nörden så är det guld värt! Vi erbjuder ingen som helst betalning eller någon annan form av ersättning, bara nöjet av att dela med dig av din egen sexiga nördighet.
Känner du dig träffad eller känner någon annan som skulle fungera alldeles utmärkt i vår lilla cybernördsgrupp på hela två personer, så kan du väl skicka ett mail till geeksunify@gmail.com eller lägga till mig på facebook så kan vi snacka lite och se om det fungerar. Som en schysst snubbe med långt, vågigt hår och runda brillor hade sagt för cirka 40 år sedan, ”just try it, dude, it’s gonna be groovy, man.” (Hippie-referens för att jag kände att det här blev lite väl flummigt)

Jag har inga speciella geek-nyheter denna gång; jag har spenderat all min tid på studier och alla mina pengar på resor hit och dit för att träffa alla vänner som inte befinner sig där jag befinner mig. Just nu sitter jag i en 60tals-inspirerad lya i Borås och lyssnar på garagerock och känner inte alls för researching av en grej som jag har tänkt att ta upp i ett inlägg. Kanske tills nästa gång, när det nu blir.
Kram till er alla fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar