18 november 2011

I'm the new kid on the block!

Shalom fellow nerdlings! Det är jag som är en av de två nya skribenterna här på GeeksUnify - mitt namn är Alexander, är hela 21 år och har nyligen sluppit ur fällan känd som arbetslöshet.
Det jag framförallt kommer att skriva om här är spel; först och främst om sådana av den serierelaterade formen, men självklart om andra händelser inom spelvärlden också!

För att gå in på lite mer om mig själv så är jag ett ganska die hard Star Wars-fan, med en stor hatkärlek till den oändligt girige George Lucas (även om det börjar gå över mer och mer i hat, desto mer han pillar med original-trilogin). Precis som mina fellow nerds på sidan så läser jag självklart serier och en av de stora favoriterna är Dark Horse Comics på grund av deras jobb med bl.a. Star Wars-serierna som de släpper (och mycket annat också).

May the spork be with you - Alexander.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar