17 september 2011

Just for you, here's a Love Song

Jag känner mig lite sentimental och kärleksfull så här på lördag förmiddag och vill bara tillägna ett litet inlägg till ER! Ni fantastiska läsare, som skickar så fina meddelanden och tipsar och uppmuntrar, ni är guld värda. Även om nästan ingen kommenterar just här på sidan (hint) så ramlar det gång på gång in små meddelanden i min inbox på facebook och andra communitys... Jag och Tobias sitter och gottar oss i era fina ord så att vi ibland nästan kan bli lite malliga. "Fantastisk", "Grym", "Älskar", "Glatt överraskad" osv. Underbara människor! Så jag tänkte slänga ut lite av de tips som ramlat in hos oss, så att alla delar med sig till alla (herregud, jag känner mig som en dagisfröken som har fruktstund).


Och ännu fler, massa fler! Men jag måste nog stå och skämmas lite, för jag minns inte allt. Det är svårt att hålla reda på alla meddelanden och kommentarer. Det vore enklare om ni kunde lämna era tips i kommentarsfältet här eller till vår mail (hint hint), fast vi uppskattar såklart allt vi får hur vi än får det! Jätteglad för alla tips som kan ni kan tänkas ha! Dela gärna med er av sidan till alla nördar ni känner också, stora som små.
Till sist vill jag bara säga att hur underbara och fina ni än är, så är jag lite besviken... för alla meddelanden jag får är från killar! Ni är bra, sluta absolut inte att skicka meddelanden, men JAG VET JUUU att jag inte är den enda tjejen som nördar serier! Snälla brudar, skicka era tips och hälsningar också! Fega inte!

Puss och kram, live long and prosper osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar